1

 

زندگی نامه+دلنوشته های شهید در ادامه مطلب

یادداشت های سردار شهید حاج محسن زهتاب

 

زندگی نامه

شهید محسن زهتاب در 4خرداد 1343 ، در شهر اصفهان متولد شد او هنگام شروع انقلاب اسلامی دانش آموز بودویک سال پس از آغاز جنگ تحمیلی تحصیلات خود را نیمه تمام گذاشت و در سال 1360/07/12، به عضویت سپاه پاسداران درآمد و برای دفاع از اتقلاب اسلامی ومردم مظلوم کردستان اعزام و در عملیات های  متعددی شرکت کرد. وی چندین مرتبه از سال 1360 تا 1365 ، ازناحیه دست ، سینه ، شکم و سر  مجروح شد ، و از سوی دیگر رشادت و شایستگی محسن زهتابسبب شد به فرماندهی عملیات سپاه سقز منصوب شود، اودر این سمت به رغم جوانی، بسیاربا تجربهعمل می کرد ودرسال 1366/04/30 ، در حالی که هنوز به سن 24 سالگی نرسیده بود دردرگیری با ضد انقلابیون به شهادت نائل آمد .

 

خط

 

دلنوشته هایی از شهید حاج محسن زهتاب :

 

فکرمیکنم که من لیاقت شهادت را ندارم. شهدا بی گناهند،اما من گناهکار دوست دارم شهید بشوم…شهادت همت میخواهد، شهادت لیاقت میخواهد من هیچکدام را ندارم و به حال خود تأسف میخورم…”خدایا به ما توفیق شهید شدن در راهت را عنایت کن”…با خودم فکر می کنم که آیا میشود روزی درشروع نام من واژه ی شهید به کار برده شود و بگویند :

 

“شهید محسن زهتاب” آیامیشود که برادران من، خانواده من نام مرابا افتخار بیان کنند؟…

 

1364/04/23

 

 

 

خدایادوست داریم به بیت الله الحرام سفرکنیم میعادگاه مسلمین را نظر کنیم قدرتت را دیده ایم عظمتت را دریابیم . به خودبیاییم و به وضع خودمان برسیم . خدایامقدمات سفرفراهم شده اما تا موقعی که در مکه پا ازهواپیما پایین نگذاریم و به دورخانه مبارکت طواف نکنیم عطش ما فروکش نمیکند خدایا سدهای میان راهمان را بر طرف کن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *