1

( برای دریافت پوستر در ابعاد و کیفیت اصلی کلیک کنید )

شهید عبدالعلی کبیری


بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
کربلا سرمیرسد دوران هجران غم مخور
لشکر روح خدا آید زایران غم مخور
درخشش خون شهید،آفتاب را شرمنده می‌سازد(شهید بهشتی)
انالله‌و انا الیه راجعون
بادرود فراوان. به امام امت و شما امت حرب‌اللهو همیشه در صحنه که پاسدار حرمت خون شهیدان هستیدوشما مادران که پیروان راستین زینب کبری(س) هستیدوفرزندانتان رابه جبهه میفرستیدو شاهد جانبازی‌های آنان هستید.بادرود فراوان به شماپیروانی که همچون ابراهیم ،اسماعیل خود را به قربانگاه برده و به فرمان الله لبیک می‌گویید . خواهران و برادران من ،انقلاب اسلامی ما امروز مانند ترنی است،که با خون هزاران شهید در حرکت است وبرای افزایش سرعت نیاز به خون شهیدان بیشتری دارد.دشمنان ما سعی براین دارند که این ترن را از خط خارج کنندو سرنشینان آن را ازبین ببرند. پس ما باید هشیار باشیم‌از خط ولایت فقیه که همان خط انبیا است خارج نشویم و تمامی این مزدوران را زیر چرخ‌های این ترن له کنیم و خط را صاف نموده تا نسل آینده ادامه دهنده راهمان باشند.
خواهران و برادران،انسان اگر در زندگی دارای شناخت اسلامی باشد و خود را بشناسد اینجاست که خدای خود را شناخته و زندگی مادی برای او ارزش نداشته و جانش را فدا می‌سازد.
ای شمائی که از شهادت فی‌سبیل‌الله بیم دارید بدانید که روزی خواهید مرد و این دنیا مانند کاروانسرائز است.
ای شمائی که از شهادت فی‌سبیل‌الله بیم دارید بدانید که شهادت ، تزریق خون است بر پیکر تمام جامعه و شهید همیشه زنده و جاوید خواهد بود. خواهران وبرادرانم ما به وظیفه مقدس خود عمل نموده و این بار سنگین را بر دوش شما نهاده‌ایم ، حال نوبت شما فرارسیده ، مبادا سستی کنید و خون تمامی شهیدان را پایمال کنید.امروز چشم تمامی مستضعفان جهان به شما دوخته و خون شهیدانتان هنوز خشک نگشته ، پس همت کنید که خدا با شماست.
سخنی دارم با امت شهید پرور 
ای ملت عزیز که در خط انقلاب و اسلام وقرآن قدگام برداشته‌اید
این را بدانید که هدفم از آمدن به جبهه ، ،فقط وفقط ، خدا بوده ، من نه بخاطر اینکه از زیر کار شانه خالی کنم و نه بخاطر اینکه بیکار بوده‌ام ، بلکه بخاطر الله بود.
این برادرانی که به جبهه می‌آیند ، قدرشان بدانید. اینان جان خود در طبق اخلاص گذاشته و با تمام وجود به جنگ با کافران به جبهه میروند. اینطور نباشید که وقتی کسی شهید شد او را بزرگ کنید و قبل از شهادت اصلا به او اهمیت ندهید در ضمن من راضی نیستم از افراد بی‌تفاوتی که اصلا به انقلاب و جبهه کمک نمی‌کنند باشند.در موقع تشییع جنازه‌ام دستهایم را از تابوت بیرون بگذارید تا افرادی که می‌گویند برای خاطر دنیا به جبهه رفته ، بدانند که هیچ چیز با خود نبرده‌ام و دست خالی از دنیا می‌روم و تنها چیزی که با خود میبرم ، خون خویش است. سخن دیگرم این است که به وصیت من عمل کنید ، که اگر عمل نکنید ، روز قیامت مسئول هستید و باید جواب تمام این مسائل را بدهید
السلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *