1

وصیت نامه شهید حمیدرضا صالحی طادی

وصیتنامه شهید حمیدرضا صالحی طادی
نام پدر :  محمد
تاریخ تولد :  1349/4/2
محل تولد :  اصفهان – فلاورجان
تاریخ شهادت :  1365/11/24
محل شهادت :  شلمچه
بسم الله الرحمن الرحیم 
 «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون »
اینگونه مپندارید آنان که در راه خدا کشته می شوند مرده اند بلکه آنان زنده اند و نزد خدا روزی می خورند.
باری پروردگارا تو تمام مردم را در روز قیامت روزی که وعده داده ای که هیچ شکی در آن نیست .
با درود و سلام خدمت حضرت بقیه الله العظم و نائب بر حقش امام خمینی و با سلام ودرود فراوان بر روحانیت مبارز . با درود فراوان به ملت شهید پرور ایران و شهدای صدر اسلام تاکنون و درود فراوان و سلام خدا ورسول .
به نام خدا وصیت نامه خود ر شروع می کنم ، پیامی برای امت حزب الله دارم و تمامی روحانیت اسلام و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امت شهید پرور که تحت فرماندهی و رهبری امام زمان (عج) و نائب بر حقش مرجع بزرگوار ؟ عالیقدر امام خمینی توصیه می کنم که دوستان عزیزم غیر از اسلام راه دیگری را انتخاب نکنید و فقط به کتاب آسمانی قرآن مجید چنگ زنید و پس از یاد گرفتن قرآن اعمال خود را با آن مطابقت دهند . چند کلمه با پدرو مادر خودم دارم ، خدا برای تو ای پدر و مادر مسلمان که تنها جگر گوشه خود را به یاری اسلام می فرستی تا با نثار قطره ای از خون خود پرچم توحید را سر تا سر جهان به احتزار در آورد .
پدر و مادر عزیزم اگر شهادت نصیب من شد البته من گنه کارم و سعادت آن را ندارم ولی اگر داشته باشم نگران من نباشید . ای مادر بعد از شهادتم سر افراز خواهی شد .
پدر ومادر من راهم را انتخاب کردم و خوب راهی است اما مادر دلم شور می زند و عشق ملاقات حق دارد و فکر می کنم که پدرم مرا حلال کن چون از اول عمرت کار می کردی و مرا بزرگ کردی با شما روز قیامت پیش هم خواهیم بود . پدر و مادر همیشه صبر پیشه کنید که قرآن فرموده است ان الله مع صابرین . به خدا توکل کنید که از نظر مادی و معنوی دارای فضل عظیم است . و شما ای عزیزانی که در پشت جبهه هستند از شایعه پراکنی دشمنان انقلاب می کنند دوری کنید باز توصیه می کنم نگذارید انقلاب بازیچه دست فرصت طلبان باشد . ای مردم که الآن کنار شهدا هستید کمی فکر کنید به این شهیدان برای چه رفتند . ای برادران عزیز با بسیج همکاری لازم را بکنید . ای برادران مرا در کنار برادرم به خاک بسپارید .
زنده جاوید کیست            گشته شمشیر دوست 
وصیت نامه برادر شما حمید رضا صالحی  با شماره شناسنامه 1888   متولد 1349    والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *