1

( برای دریافت پوستر در ابعاد و کیفیت اصلی کلیک کنید )

شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی

زندگی نامه:

شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی فرزند عباس در سال۶۳ متولد شد و دروس حوز‌‌وی ‌و طلبگی را نیز گذرانید و با مدرک تحصیلی کارشناسی رشته حقوق در سال ۸۵ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد که پس از گذراندن دوره های مختلف نظامی و مسئولیت های مختلف از جمله فرمانده گروهان پیاده گردان ۱۵۴ چهارده معصوم لشکر ۸نجف اشرف، فرمانده گروهان گردان امام حسین سپاه ناحیه خمینی شهر، پزشکیار، مسئول تربیت بدنی، مسئول جنگ نوین در گردان های سپاه، در اواخر آذر ۹۴ در جبهه مقاومت اسلامی و حق علیه باطل در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. عبدالمهدی کاظمی در سال ۸۴ ازدواج و در جوی آباد خمینی شهر زندگی میکرد که از این شهید دو فرزند دختربا نام های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.
خط

وصیت نامه
خط

بسم الله الرحمن الرحیم


و اما سخن وتوصیه های خود به برادران و خواهران :

1- در سوره اعلی آیه
” قد افلح من تزکی “
خداوند رستگاری رابرای کسانی می داند که نفس خود را پاک کرده باشندودر راه حق را به درستی پیموده و خانواده و جامعه را بر محور اخلاق پایه ریزی کنند .

2-همواره بایدگوشهایتان شنوا و چشمانی بصیر و بینا به امر ولی فقیه داشته باشید که اگر این چنین شد هیچ وقت گمراه نخواهید شد

3-همیشه حق و باطل در پیکار وجنگند و در همه حال حق را بگوئید وعمل کنید واز باطل روی گردان باشید .این اصل بصیرت است که باید در خود تقویت کنید تا این دو مخلوط نشوند وفتنه بوجود نیاید

در فتنه های آخر الزمان و فتنه های سال 78 و88 با اینکه افراد خوبی زندگی کرده اند ولی به دلیل عدم بصیرت گمراه می شوند و خود را از صف مردم وولی فقیه جدا می کنند وتنها گمراهی وحقارت نصیب آنها می شود

4 در آیات قرآن تدبر کنید وبه فرامین آن عمل نمایید.

5- ظلم یکی از گناهان بزرگ در اسلام است و عقلا وشرعا گناهی بزرگتر از ظلم وجود ندارد که ظلم به بندگان خدای متعال را ظلم به حق الناس نامیده اند و همین جا ذکر می کنم که اگر به کسی ظلم کرده ام وخود نیز ازآن آگاهی ندارم طلب بخشش می کنم وعاجزانه در خواست دارم که این حقیر را عفو کنید.

6- در سفارش به احترام به پد رومادر به آیات قرآن اشاره می کنم که خداوند فرمود ” بالوالدین احسانا فلا تقل لهما اف “حتی به پدر ومادر خود اف نگویید

7-سفارش می کنم همه شما را به نماز اول وقت وبه جماعت چرا که نماز ساده ترین وزیباترین رابطه ی انسان با خداست که در تمام ادیان آسمانی بوده است .

8-اسلام به ما آموخته که دین از سیاست جدا نیست و آن چیزی که دشمن به دنبال آن است جدائی این دو از هم است اسلامی که مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل در آن نباشد اسلام آمریکائی است وخدایا توشاهد باش که این حقیر همیشه وهمه حال آمریکا واسرائیل را دشمن اسلام وانقلاب دانسته ومن نیز دشمن آنها هستم وخواهم بود و با این عقیده به سوی تو می شتابم.

9-انقلاب جمهوری اسلامی ایران معجزه قرن است والگوئی است برای استقامت پس حفظ این انقلاب از اوجب واجبات است و به همه شما خواهران وبرادران عزیز توصیه وسفارش می کنم که انقلاب را دوست داشته باشید وبرای حفظ آن تا پای جان بکوشید که ان شااله این انقلاب به انقلاب حضرت حجت ابن الحسن (عج) وصل خواهد شود .

10- شمارا توصیه می کنم به حفظ ، پیشرفت وارتقاء ” بسیج ” که هر قدر تفکر بسیجی توانمند وشکوفا باشد انقلاب نیز قدرتمند خواهد بود .

التماس دعا

عبدالمهدی کاظمی

94/8/21


9 نظر برای “شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی

  1. Avatar ابراهیم گفت:

    باسلام.البته از روی وصیت نامه هر شهیدمیتوان تاحدود زیادی به روحیات او پی برد ولی لطفا از رفتارها واخلاقیاتشان نیز تعریف کنید تا راه وروش زندگی وسلوکشان نیز برای رهروانشان مشخصتر گردد خوشابه سعادتشان به خصوص شهید کاظمی عزیز با آن وعده ای که آیت الله بهجت به ایشان دادند.خداوندا مراهم دررسیدن به صف این عزیزان یاری بفرما .التماس دعا

  2. Avatar سید علی گفت:

    نام یادت‌گرامی و راهت پر رهرو باد

  3. Avatar دادبخش گفت:

    خدا با امام حسین علیه السلام محشورش کنه

  4. Avatar محمد گفت:

    چیزی کمتر از شهادت شایسته‌ی ایشون نبود. ای کاش مردم وصیت‌نامه‌ی شهدا را حجت خودشون قرار می‌دادن تا گمراه نشن. این افرادی که دم از دوستی و رابطه با آمریکا می‌زنن و رهبر عزیزمون را عامل مشکلات جامعه می‌دونن و به خیال خودشون شیعه هستن، ای کاش یه سری هم به وصیت نامه شهدا می‌زدن.

  5. Avatar قبله وردی گفت:

    خوش به سعادتشون .خدایا ماراهم در زمره یاران و پیروان امام زمان قراربده.ایت الله بهجت گفته بودن در موردشون.

  6. Avatar علیرضا گفت:

    ای شهید ابومهدی شمارو به چادر خاکی حضرت زهرا سلام الله علیها قسم میدم گره ای به کارم افتاده دعا کن حل بشه 😭😭😭

  7. Avatar سیده زهره مرتضوی گفت:

    دعایمان بفرماییدشهیدگرانقدر

  8. Avatar منصوری گفت:

    خوشا به سعادت شهداء واقعا افسوس میخوریم کاش درک بالایی داشته باشیم ادامه دهنده راهشون باشیم خونشون پایمال نکنیم

  9. Avatar کشاورز گفت:

    یه سوالی گاهی ذهنم رو درگیر کرده چرا میگن برای حاجتی داری به شهدا متوسل بشید؟ یعنی خدا حرف ما رو نمیشنونه؟ توجیه ذهنی خودم این بوده که احتمالا بخاطر گناه های دانسته و نادانسته انرژی خواسته ما پایین هست و به خدا نمی رسه بخاطر همین با کمک این عزیزان انرژی درخواست ما بالاتر میره …. ولی گفته شده خدا از رگ گردن هم بهت نزدیک تره و خدا مهربان ترین هست … یه سوالی هست که جواب درستی براش پیدا نکردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *