1

مهتاب خین به روایتی از انقلاب، کردستان و دفاع مقدس

به روایت سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین همدانی

برای خرید اینترنتی کتاب به پاتوق کتاب فردا مراجعه کنید

معرفی کتاب

کتاب “مهتاب خیّن” ، روایتی است از فرمانده بسیجی شهید حاج حسین همدانی از دوران انقلاب، کردستان و دفاع مقدس که به اهتمام حسین بهزاد به نگارش در آمده است. راوی این رویدادها سردار سرلشکر شهید حاج حسین همدانی؛ از فرماندهان ارشد جبهه میانی سر پل ذهاب، از بانیان گمنام لشکر 27 محمد رسول ا… ، نخستین فرمانده لشکر 32 انصار الحسین و فرمانده لشکر 16 قدس سپاه در دوران دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است.
یادآور می شود شهید حاج محمود شهبازی، در تاریخ 1337 در اصفهان متولد و در 1361 در خرمشهر به شهادت رسید. وی فرمانده سپاه همدان و اولین قائم مقام لشگر 27 محمد رسول الله(ص) و فاتح دو عملیات بزرگ فتح المبین و بیت المقدس بود که یکی موجب شکسته شدن حصر آبادان و دیگری آزاد سازی خرمشهر شده بود.

گزیده کتاب
در بخشی از این کتاب که به قلم ناشر نگارش یافته آمده است:” مهتاب خیّن روایتی است دست اول؛ از جنس ” تاریخ شفاهی “، که رخدادهای مربوط به سال های مبارزه علیه دیکتاتوری پهلوی ، انقلاب اسلامی بهمن 57 ، استقرار نظام نوین ، تاسیس سپاه پاسداران، نبردهای داخلی جبهه کردستان و سرانجام ناگفته های فراوان از پیکارهای جبهه ی غرب و جنوب در مصاف با ارتش متجاوز رژیم به عدم پیوسته بعث عراق را در بر می گیرد.”
فروشگاه اینترنتی : پاتوق کتاب فردا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *